Eilen tuli aivan ihana paketti Salaiselta sukankutojalta...
1387004.jpg

Ihanan väriset sukat, jotka jalassa lähden tänäänkin töihin. Lanka on ihanan pehmoista jalalle ja väri just passeli mulle! Todella taidokkaasti oli neulottu ja ihana malli! Lisänä oli Gjestalin Ullteppegarnia, joka on mulle uus tuttavuus. Sukat oli ilmeisesti pingoitettu sukan pingottimella. Mä en oo noihin viritelmiin oikein uskonu, mut nyt tahtois itekin sellaiset, sen verran oli hienosti viimeistelty look...Sukankutoja Tarja ehdotteli lapasia langasta. Mulla taas välähti heti mieleen puntittomat villikset kesähelteille (Rengin äiti on vähän epäilevällä kannalla mun kesäviritelmien suhteen...). Tiedä sit, riittääkö 100 g mihin... Voishan tietty hankkia lisää. Ois ainakin värikkäät housut, jos vaan taidot riittää väsätä omasta päästä.

Neiti on aika hauska kun se hinaa itteään huoneesta toiseen kuin hylkeenpoikanen. Otettiin rattaista koppa pois. Koppa on Neidin huoneessa, ja Isäntä käsitti, että se on hönen uusi pesä.